Jump to content
vintagegmr

VintageGmr's videoer om alt mulig.

Recommended Posts

vintagegmr    1155

Lager en liten tråd her som jeg kan legge mine videoer ut på. Så håper dere liker dem.

Skriv gjerne deres kommentarer på videoene under Youtube videoen, da det er mest praktisk for meg å

lese siden. Signer gjerne med retro1 navnet deres på kommentarene også. :D

Siste egenproduserte video. Ble ganske lang denne, men det er med video og bilder fra Kapten Krok i Gøteborg og sommerens pickup's.

Edited by vintagegmr

Yoshine    1506

Veldig morsomt med sånne videoer! :) Ser ut som det er en del snadder på Kapten Krok's, kunne tenkt meg en tur dit selv!

fuuma    507

Artig video! Jeg var ikke noe fan av utvalget vi så fra Kapten Krok's, det var nok litt for mange sportsspill der ja. Likte Dragon Quest IV som du hadde fått deg fra brio, som allerede er et relativt sjeldent spill. :D

Edited by fuuma

vintagegmr    1155

Artig video! Jeg var ikke noe fan av utvalget vi så fra Kapten Krok's, det var nok litt for mange sportsspill der ja. Likte Dragon Quest IV som du hadde fått deg fra brio, som allerede er et relativt sjeldent spill. :D

Tusen takk for hyggelig kommentar, men ja jeg er enig, utvalget er dårlig nå, men husk at de holder på å "downsize" før flyttingen av butikken, så blir spennende og se hva de får i neste butikken, hvor man kan få bla gjennom alt de har både fra butikken og nettbutikken. For slik det er i dag så får man ikke bla igjennom fysisk, det som man kan finne på nettbutikken. :)

Joantheman    950

Gleder meg til å se hvordan butikken blir. Kan hende jeg må dit en tur neste sommer. Fine ting du har fått deg også, bra med litt video ^^

vintagegmr    1155

Mer konkurranser eller promotion? :P

Ja. Det er en måte og holde retro samfunnet engasjert og ikke minst en måte å nå ut til nye engasjerte personer. Dessuten er det gøy. :D hehe

Så jeg lager vel sikkert noe greier igjen. :)

• Upvote 1

vintagegmr    1155

Det er 6 måneder siden sist det kom en video herfra, så da er det på tide å komme med videoen fra spillrommet som er lovet. :)

Her er Gameroom tour 2015. Enjoy. :P

• Upvote 5

vintagegmr    1155

Vekker mange gode minner!

Ikke sant. :) Det er hele grunn til at jeg driver med det her. De gode barndomsminnnene... :P

Mye deilige gameboyspill der! :D

Gameboy er en favoritt... :) hehe

vintagegmr    1155

God bedring! Verste sjuka som finnes! :(

Helt forferdelig. En liten stund der trodde jeg at jeg skulle dø. Helt seriøst, jeg trodde at min siste time hadde kommet.... :s Urk...