Jump to content
Ikhana

~Ikhana's Zelda Samling~

Recommended Posts

Lodium    80

Oi, her var det mye.

Tør ikke tenke på hvor mye dette har kostet.

Fantastisk samling da

største Zelda samlingen i Norge jeg har sett.

Mario_002    281

DSCF2436_.jpg

Hvor i alle dager fikk du tak i den?

Edit: ser din er hvit, den på bildet jeg lånte er sølv-farget :o

Edited by Kid Clown

Rattatata    120

Så moro å se at andre deler min lidenskap for tidenes beste spill :D Det er en grunn til at datteren min bærer samme navnet =) Men over til samlingen, jeg finner alt ekstremt imponerende og som de andre sier så er jeg redd for prislappen knyttet til det her, men allikevel ekstremt imponerende :D

Sinfour    459

Har bare ett ord å komme med: Sinnsykt!

Er nesten glad ikke FInal Fantasy samlingen min ser slik ut... enda.. :)

bahamut    444

Har bare ett ord å komme med: Sinnsykt!

Er nesten glad ikke FInal Fantasy samlingen min ser slik ut... enda.. :)

i hear you brah...glad jeg ikke har ett eget rom lenger,ellers hadde FF samlingen sikkert vært der :P

Ultra fet Zelda samling forresten,var en glede og snoke imellom bildene !

eifoerde    221

Sååååå.... du er sånn ein zelda fæn du altså... Eller tar eg heilt feil nå?

Dårlig spøk til side.. her var det mye fint og se på ett rom :)

Z1rcon    41

DU HAR ZELDA GAMECUBEKONTROLLEREN?!! HVORDAN?! :wtf:

Sprøtt å eie noe sånt , en artikkel fra 2011 nevner 2 kjente kontrollere i omløp i verden . En auksjon fra 2011 viser at en slik gikk for 2500 dollar

Morten1981    104

Jeg ser mange flotte objekter i denne samlingen. Jeg kan likevel ikke la være å mistenke at denne samlingen står i utlandet og at noen legger ut disse bildene for å gi dere alle en nerdgasm. Jeg tror ikke dette tilhører en nordmann rett og slett. Den kontrolleren der bøe aldri gitt ut og det er bare omtalt to eksemplarer i verden som man vet om. Dessuten ser jeg at store deler av effektene i samlingen er fransk tekst på. Dette er jo underlig hvis en nordmann eier samlingen... Eller?

Lodium    80

Jeg ser mange flotte objekter i denne samlingen. Jeg kan likevel ikke la være å mistenke at denne samlingen står i utlandet og at noen legger ut disse bildene for å gi dere alle en nerdgasm. Jeg tror ikke dette tilhører en nordmann rett og slett. Den kontrolleren der bøe aldri gitt ut og det er bare omtalt to eksemplarer i verden som man vet om. Dessuten ser jeg at store deler av effektene i samlingen er fransk tekst på. Dette er jo underlig hvis en nordmann eier samlingen... Eller?

Jeg, vet ikke helt jeg.

Har blitt sjokkert før av hvor liten verden faktiskt er, så om ett av de to eksemplarene hadde befunnet seg I Norge hadde egentlig ikke overasket meg stort, enten det eller så kan det være ett eksemplar som ikke er registrert før eller noe.

Kan også være at kontrolleren er en dyktig klone/kopi, litt vanskelig å si uten å få se nærmere på den.

At det er fransk på ting kan skyldes at det er kjøpt i utlandet eller at vedkommende opprinnelig har bodd i Frankrike en gang.

Edited by Lodium