Jump to content

Recommended Posts

Hallo.

Jeg lurte på om noen her har noe erfaring med å skaffe seg StarCraft til N64 i PAL-utgave. Jeg har ikke samla N64 så veldig lenge i denne omgangen, så jeg har ikke sett andre enn de som ligger på ebay.co.au. Og de som selger derfra gidder ikke å sende utenfor Australia, noe som har gjort meg litt engstelig for at det kan bli vanskelig å få tak i.

Noen her som har det? Eller andre som syns de trenger å ha det?

maD_mAN1983    998

er nok et av de mere vanskelige å få tak i, akkurat som Snowboard Kids 2 som også bare kom ut i Australia, men med tålmodighet så dukker det nok opp en selger som sender til Norge, har handlet fra flere Australske selgere selv igjennom tiden, så de finnes, er heller ikke så verst frakt pris derifra så lenge det ikke er en selger som absolutt skal sende med sporing og det som er, og ca. 1 uke ifra det er sendt til det er i postkassa etter min erfaring

• Upvote 1

Ally    12

Snowboard Kids 2 kom vel ut i USA og Japan også, hvis jeg ikke tar feil? Bare Europa som ikke fikk det.

maD_mAN1983    998

Snowboard Kids 2 kom vel ut i USA og Japan også, hvis jeg ikke tar feil? Bare Europa som ikke fikk det.

det gjorde det sikkert, Starcraft 64 kom ut i USA det også, men nå var det igrunn PAL det var snakk om da :P

• Upvote 1