Jump to content
Sign in to follow this  
LordWarlock

Noen som har en nes konsoll(med ny pin connector) til salgs?

Recommended Posts

LordWarlock    54

Da er det bare å innse å at nes'en min har helt tatt kvelden. Ønsker å kjøpe en ny, men ALLER, ALLER helst med ny pin Connector. Må være pal b maskin eller eventuelt en som er gjort regions-/sonefri. Har alt av ledninger og kontrollere, så det trengs strengt tatt ikke.

Lodium    80

LordWarlock    54

a

OK, kan noen snart begynne å ta affære på kjøp og salg forumet? 3 svar og alt er spam! Jeg er IKKE interessert i det mølet dere skriver om! Reglene her på kjøp og salg burde være klare. Svar kun hvis du har noe å selge eller kjøpe hos trådstarter(eventuelt spørsmål om produktets stand, regionskode etc). I den siste tiden har det vært helt ekstrem, og jeg burde sagt i fra før noen gikk løs på min egen post. Forumet er jo stappfullt av folk som skriver ting ala "Det finner du billigere på ebay", "Den har jeg, men jeg selger ikke", "Skulle gjerne kjøpt, men jeg har ikke penger før august. 2019",  osv osv. Er det mulig for at noen av administratorene kan begynne å ordne opp i nevne problemer snart? Hvis noen ikke skjønner hva jeg prater om, så bare ta en titt innom sistetids kjøp og salg poster. Det er utrolig irriterende for oss som ønsker å kjøpe og selge noe, når vi kikker på posten vår, og oppdager flere nye svar, men så viser det seg at det er helt urelevant. Skulle jag hatt tips om hvordan jeg f.eks. fikser en ting, fremfor å kjøpe en ny. Ja, da skriver under et annet emne. Trenger heller ikke tips om ting som ønskes kjøpt, muligens kan være å få på ebay, finn, tradere osv...JEG VET DET. Så igjen, fint om de høye herrer tar å ordner opp i problemene, gjerne med et straffesystem som ved gjentatte spammeposter kan føre til utestengelse.

Edited by LordWarlock
  • Upvote 1

Megatron    149

Seriøst... vi prøver bare å hjelpe.. hvis det var bare en filleting med NES maskinen din, så var dette lettere for deg kanskje, og da slipper du å kjøpe ny.. Jeg hadde tenkt å selge/bytte en av mine til deg, men hvis det er den tonen så får du ikke mer hjelp fra meg i hvert fall.. "Takk for hjelpen" heter det på godt norsk.

• Upvote 2

vintagegmr    1160

Jeg må si meg delvis enig i både deg og Megatron, jeg har også reagert på dette med at det ALLTID er noen som kommenterer at "selger du det for det, det finner man mye billigere der og der" "Ebay" osv... Det kan være litt irriterende, men lite nevneverdig syns jeg. 

Jeg tror nok ingen skriver dette på poster for å være ufine eller dumme, det er jo bare for å hjelpe. Sånn som i denne tråden, noen her har hatt gode resultater med forskjellige rensemetoder og ville dele sine erfaringer med deg. Så når noen prøver og hjelpe, kommer du kanskje litt bryskt ut. :)

Ikke la det koke helt over før du skriver noe neste gang kanskje. :D hehe

Edited by vintagegmr
  • Upvote 1

Lodium    80

Altså, hvis man tar seg nær av sånne små ting så bør man muligens ikke selge eller kjøpe.

Det er fort gjort å glemme seg selv om tråden bare skal handle om kjøp og salg.

Markedene i Tyrkia handler bare om kjøp og salg også men diskusjoner rundt pris (Pruting) skjer der uten at noen blir drittsur for det.

Neste gang lar jeg heller være å hjelpe deg, inkludert det å selge eller kjøpe noen ting neste gang du trenger noe.

Makan, takk for at du ødela dagen min :(

Edited by Lodium

Megatron    149

Hvis man ikke hadde skrevet om at NES maskinen er kaputt, og bare skrevet: NES maskin ønskes kjøpt, så hadde ikke dette skjedd tror jeg.

Lodium    80

Hvis man ikke hadde skrevet om at NES maskinen er kaputt, og bare skrevet: NES maskin ønskes kjøpt, så hadde ikke dette skjedd tror jeg.

Nettopp

Han skylder på at alle andre skriver spam når han selv er skyldig i det

nemlig å skrive om tilleggsting som ikke har noe med Salg eller kjøp å gjøre.

Litt rask ute å spille blame game når teksten : Da er det bare å innse å at nes'en min har helt tatt kvelden.   I seg selv er spam.

Lett å sette høyere standard for andre enn seg selv virker det som.

Uansett ikke noe vits å bli sur for filleting

• Upvote 1