Jump to content
Sign in to follow this  
Virtualboy

Messiah trådløse kontrollere til SNES

Recommended Posts

Mario_002    281

Nå er jo ikke et opplag på 5000 av disse boksene særlig sjeldent..

Så bare gi det der til meg - og spander frakten, så skal jeg passe på dem :)

Edited by Kid Clown

Mario_002    281

Så når det finnes 5000 av noe er det sjeldent?

Altså, du trenger ikke bruke eBay som målestokk når du vet hvor mange det finnes av noe, her 5000 :P

Nei, men selvom det ikke er noe til salgs der akkurat nå, og det er en med BIN på rett over 2K, så finnes det fortsatt 5000 av dem..

Nevermind, lykke til med salg :)

Virtualboy    2

5000 av et produkt til en nedlagt bedrift på verdensbasis er "limited" i ordets rette forstand. Se for øvrig NES messiah wireless som noen ønsker 5k for. Derimot betyr ikke tilbudet at produktet har denne verdi.

Jeg føler meg trygg på at dette er et sjeldent og verdifullt produkt i tilbehørsverdenen til SNES.

http://www.wingdamage.com/three-super-nintendo-accessories-to-hunt-down-for-your-collection/

• Upvote 1

bahamut    444

Kan ikke bidra med annet enn at 5000 er sjeldent, har flere ting selv som er begrenset til 5000 eller mindre og de tingene selges momentant for relativt stive priser når de først er ute for salg.

• Upvote 1

oterbart    406

Kid Clown, nå må du slutte å gnåle i andres salgsposter om urelevant bullshit som du ikke har greie på. Gå heller tilbake til å bumpe de sykt sjeldne VGA-graderte super nintendo-spillene dine. ;)

• Upvote 4

Mario_002    281

Urelevant bullshit jeg ikke har greie på?

Sier seg jo selv når det finnes 5000 av noe at det ikke er spesielt sjeldent, uansett hva faen det er

Og ang VGA-graderte spill - Er det noe DU har peiling på?

I'm outta this thread

bahamut    444

5000 fordelt på en stor mengde, jo da er det sjeldent. Og tviler på at det finnes 5000 gjenværende av dette ettersom mye går med opp gjennom årene.

Mitt eksemplar av FF7 solgte 10.000.000 kopier, men bare ett visst antall med feiltrykk slapp ut til folk.

Nå er det antatt mindre enn 50stk forseglede gjenværende ekseplarer.

Virtualboy    2

Urelevant bullshit jeg ikke har greie på?

Sier seg jo selv når det finnes 5000 av noe at det ikke er spesielt sjeldent, uansett hva faen det er

Og ang VGA-graderte spill - Er det noe DU har peiling på?

I'm outta this thread

Her mener jeg du tar feil. Du ser blindt på det "store" tallet 5000. En må hensynta, som også påpekt ovenfor, antatt eksemplarer igjen, markedet, tilstand(mitt er for øvrig i mint/ny tilstand).

Men det er gøy med diskusjoner rundt hva som er sjeldent og ikke.

Edited by Virtualboy

Lodium    80

5000 eksemplarer vil jeg si er rimelig sjeldent på verdensbasis.

Er rimelig mange mennesker på Jorda, mer enn 5000 hvertfall og da er det er jo en sjanse for at en del folk ønsker å kjøpe hvis du selger.

Nå er det jo også slik at det er en stund siden disse ble gitt ut så tror neppe det eksisterer 5000 mer.

Tør ikke å tippe prisverdi på dette men kan si så mye som at på ebay så er det en person som har priset det rundt 2000 kr for løse kontrollere uten boks

2 Super Rare Messiah SNES Wireless Controllers Limited Edition - Mint Condition

http://www.ebay.com/itm/2-Super-Rare-Messiah-SNES-Wireless-Controllers-Limited-Edition-Mint-Condition-/271209942216?pt=UK_Controllers_Attachments&hash=item3f255f4cc8

Fått en en del tilbud denne annonsen men alle er avslått så budene er vel for lave i forholdt til hva han har satt opp som pris enda i hvertfall.

Edited by Lodium