Jump to content
Aradar

Bayonetta 2

Recommended Posts

Edge er ikke hva de var før imo. At Bayonetta 2 høster kritikk fra media er ikke overraskende. Gjenstår å se hvor mye det selger, håper på litt solide salgstall så Nintendo tør å funde noe slikt igjen.

Aradar    309

Edge er vel forstatt et blad som ikke gir ut 10'ere i fleng. Kanskje de var enda mer gjerrig på 10'erene før. Jeg vet at det første spillet de ga 10/10 var Super Mario 64, og det var da tre år inn i bladets levetid :P

Men ja, håper det selger.

Diztar    723

Bestilte det nå. Fant ikke noe på prisjakt, men fant 1+2 på cdon til 499. Om det var dyrt eller ikke veit jeg ikke, men da har jeg i hvert fall slengt inn en bestilling. Så får jeg heller avbestille om jeg finner det billig et annet sted :)

fuuma    507

Bestilte meg den pakken med 1+2 for noen uker siden selv. Jeg likte i utgangspunktet ikke det første spillet, men jeg ga det vel bare en time så jeg får prøve igjen. ^^

Malon    41

Har ikke spilt det første en gang, men bestilte den pakka med 1+2 for en liten stund sida. Bir morro å prøve!

onklheinrich    96

Ifølge Nintendo er det kun Gamestop i Norge som får den, men har sett at et par andre steder har klart å få inn 1-2. Ble utsolgt på noen timer i England. Ruller vel inn en first print her også=) Bayonetta er mitt soleklare favorittspill fra forrige generasjon, så dette blir spennende!

• Upvote 1

Aradar    309

Jeg fikk bestilt på Gamezone, men jeg vet at de er tom nå, kamerat av meg bestilte siste spillet de hadde der. Kun 13000 eksemplarer, så de går vel fort.

nintendo8bit    175

Å samle sealed er en ren gambling. Umulig å si med sikkerhet hvilke spill som kommer til å bli mest verdifulle og hvor mye de kommer til å blir verdt om 10-15+ år. Da tenker jeg på spill som er nye i dag. Sealed spill som allerede er 15+ år gamle i dag er det litt lettere å vite verdien på :)

Det produseres dog vanvligvis såpass mange eksemplarer av Collector's Editions i dag, så jeg tror ikke mange av de kommer til å øke så mye i verdi med mindre mange eksemplarer blir ødelagte som tiden går. Til og med 13.000 eksemplarer av Bayonetta 2 er ganske mye (mye i den forstand at det vil nok ikke være supervanskelig å få tak i den i fremtiden).

EDIT: Jeg lurer også på om flere folk er mer bevisst på dette i dag, å ta godt vare på spillene sine, noe som gjør at pene eksemplarer av spill blir mindre sjeldne i fremtiden. Jeg har enda ikke møtt en person som kjøpte f.eks NES spill når de var nye med tanke på at de kunne være verdt masse penger i fremtiden. Ikke det at jeg har spurt så mange om det da hehe, men av alt jeg har lest på diverse forumer osv..

EDIT 2: Eller jo, jeg hørte om en historie om en som fant en god del mint NES spill i USA, i en spillbutikk eller hos en pantelåner. Den tidligere eieren hadde dødd eller noe (sikkert familien som hadde solgt det videre), men han/hun hadde vist kjøpt NES spill på 80-tallet, tatt av plastikken og beholdt dem som samlerobjekter.

Edited by nintendo8bit

Yoshine    1506

Jeg tar iallefall bedre vare på spillene mine nå enn hva jeg gjorde som barn. Har alltid vært ganske flink til å ta vare på ting, men som barn er man hakket mer careless... men har fremdeles alle N64-spillene mine inntakt med eske fra barndommen, selv om noen er godt brukt!

Tror en del er mer bevisst på dette med å ta vare på spill i dag. Kan også være flere grunner til det - man ser at spill får verdi med årene, eller man har blitt samler og vil ha pene eksemplar i samlingen. Eller begge deler. ;) 

Litt on-topic forresten: Syns Bayonetta ser så dørgende kjedelig ut jeg, altså! Har ikke spilt 1'ern, kun sett på gameplay, men tror ikke det er min greie, så kommer nok til å stå over!

• Upvote 2

Joantheman    950

Heh barn i dag er like elendige som før, ripete ubrukelige discer overalt, colasøl på knekte covre, manualer lages ikke lengre. Vi som er voksne tar bedre vare på det, ikke barna. Men, man er ganske dum hvis man samler på spill for å tjene store penger da. Du vil tjene mye mer på å handle aksjer og plante tomflasker

• Upvote 1