Jump to content
Sign in to follow this  
Virtualboy

22 NES spill selges

Recommended Posts

Virtualboy    2

*********************ALLE SPILL ER SOLGT**********************************

Hei,

Jeg har ved et hell funnet noen av mine gamle NES spill fra barndomstiden. Jeg ønsker å selge disse da jeg ikke samler på NES. Ingen av eskene er i nærheten av strøkne, de varierer fra grei til forferdelig stand. Noen av spillene har tusjmerker på seg, og jeg er usikker på om tusjmerkene kan fjernes. Jeg kan for øvrig nevne at jeg har solgt Mr Gimmick til en betydelig sum etter å ha fått hjelp til verdivurderingen her på forumet.

Listen er som følger:

SCN m/eske:

1. Swords and Serpents komplett  Manual og kassett ser bra ut, Esken er slitt.
  2. Top Gun: the second mission. Kassetten ser bra ut. Esken er i svært dårlig stand, mangler flapp, osv.
  3. Super Mario Bros. Forferdelig eske. Pen kassett.
  4. Super Mario Bros 3. Venstre nedre hjørne på etiketten har begynt å løsne. Esken er i svært dårlig stand. Så vidt jeg kaller det en eske.
  5. Little Samson (tror komplett). Meget pen kassett. Esken har 2(3)mangler: står skrevet noen koder på baksiden, høyre flapp holder på å falle av pluss at det står en prislapp på 598 på den. Manualen er meget pen.
  6. The Simpsons: bart vs the space mutantss komplett. Esken er slitt, kassetten ser bra ut og manualen ser bra ut.
  7. Tale Spin komplett. Esken ser grei ut, men slitt. Kassett og manual ser bra ut.
  8. Jungle Book. Forferdelig eske, pen kassett.
  9. Tom og Jerry. Esken er slitt, kassetten ser meget bra ut.
  10. Tennis. Forferdelig eske. Kassetten ser ok ut.

SCN u/eske:

1. Zelda 2: Kun kassett. Sprekk i venstre hjørne og hører at det er noe i bevegelse inne i kassetten. Selges billig.
  2. Star Wars: Kun kassett. Pen.
  3. Xevious. Kun kassett. Pen.
  4. Road fighter. Kun kassett. Grei.
  5. Super Off Road. Kun kassett. Står et navn på venstre side på framsiden av kassetten.
  6. Werewolf. Kun kassett. Noe slitt på etiketten på baksiden.
  7. Wizard and Warriors. Kun kassett. Står et navn i store bokstaver på baksiden av kassetten. Ellers noen merker nederst på framsiden.
  8. Shadow Warriors. Kun kassett. Står flere navn på baksiden her.
  9. Dragons Lair. Kun kassett. Ganske slitt etikette.

Andre:

1. Panic Restaurant m/eske (ESP). Svært pen etikett. Esken er slitt og den ene flappen er ødelagt.
  2. Goal. Kun kassett. (ESP). Pen kassett.
  3. Golf. (european version). Kun kassett. Noe slitt etikett.

Bilder kommer.

post-2850-0-89807600-1413714908_thumb.jpg

post-2850-0-79423900-1413714909_thumb.jpg

post-2850-0-54641200-1413714910_thumb.jpg

post-2850-0-24487600-1413714911_thumb.jpg

post-2850-0-99530000-1413714911_thumb.jpg

post-2850-0-80632800-1413714912_thumb.jpg

post-2850-0-54330700-1413715408_thumb.jpg

Edited by Virtualboy

nintendo8bit    175

Kan du ta et bilde av baksiden av Panic Resturant? Det er utenfor min prisklasse dessverre, men det skulle være interessant å se om det er svensk eller norsk tekst på det klistermerke på baksiden :)

Edited by nintendo8bit