Jump to content
Mario_002

Jeg beholder denne :)

Recommended Posts

Mario_002    281

Først av alt, det har ikke noen eske eller noe, selges løst.. Konsollen er 250GB og fungerer fint..

Ja, dette er da en sort xBox360 E-konsoll, PAL-versjon med 1 sort kontroll. Alt i god stand :)

Forza Horizon, som følger med, er fra denne bundelen, men jeg har kastet Bordelans 2-koden..

Ledningene som følger med, er: strømledning & rød/hvit/gul ledning med scart-adapter..

Er en del riper på det blanke på konsollen, men det er vel uunngåelig..

Mulig jeg har en profil på konsollen, men den kan du nok med letthet erstatte med en egen..

xBox Live Gold vet jeg ingenting om, men regner med det er utløpt.. Mulig jeg kastet den koden også..

Så, hva kan jeg forvente å få for dette? 1500,- inkl frakt (1350,- + 150,- i frakt i NorgesPakke)? Any takers? :)

Edited by Kid Clown

Sjekk ut Finn. (Bare fordi jeg vet du ikke vil høre det)
Etterspørselen er der ikke, har en kamerat som prøvde å selge 2mnd. Solgte for 800kr, men den hadde med 8-10 gode spill(Borderlands, dark souls, bioshock osv).

Gamestop selger en ny Xbox 250gb for 1200,- kr nå, sikkert rundt 1050,- for en brukt. Uten spill selvfølgelig. Beregn deg på å gå litt ned i pris for å få den ut av hus :)

• Upvote 1

Mario_002    281

Jeg synes ikke man kan bruke FINN som målestokk, da ting enten er overpriset, eller underpriset..

(Naturlig nok er 360 E-konsollene underpriset...... :P )

Legger ut en auksjon her på forumet snart, med minstebud..

800 kroner ja? Var det samme som jeg selger da? :)

maD_mAN1983    998

er ikke så lett å få solgt verken 360 eller spill til den nå om dagen har jeg merket, virker som de fleste som ville ha konsollen allerede har skaffet den, men har fått solgt 8 av spillene jeg hadde til den i løpet av 2 måneder da xD jeg ville tippet kanskje 5-600kr uten eske, kanskje 1-200kr mere hvis det er med en fin eske, og Forza Horizon koster ihvertfall under 200kr inkl frakt for nytt og forseglet utgave vet jeg, kjøpte det til onkel ungen min for et par uker siden

Mario_002    281

Jeg har lagt ut auksjon, så kan dere se :P

Jeg gjorde det slik:

Minstepris & budstart: 1000,- inkl frakt (850,- + 150,- frakt med sporing)

Edited by Kid Clown

Lodium    80

Ga bort min til onkelungen jeg også.

Orket ikke styre med finn/ebay bare for 200-300 kr uten eske.

har en del spill jeg ikkke vet hva jeg ska gjøre med nå da :P

ungen er litt for liten for RPG spill enda.

Blir vel å gå på bilspill og andre lette spill til hun skjønner mer komplekse systemer og har lært seg basic engelsk.