Jump to content
Sign in to follow this  
Joantheman

Interessante Kickstarter og Indiegogo kampanjer

Recommended Posts

Joantheman    950

I denne tråden kan du poste linker til og diskuterer diverse spillrelaterte Indiegogo og Kickstarter kampanjer.

Tanken er at vi ikke trenger masse forskjellige tråder for hver enkelt dette og kan samle dem her, samtidig som vi får litt diskusjoner og tanker! Dessuten er det åpent for sære ting som man kanskje ikke gidder å lage egen tråd for :)

Så legg gjerne en link i denne tråden hvis dere kommer over noe kult ^^

Boken til Pat the nes punk ser veldig bra ut, men er redd frakt og toll ødelegger mye for oss i Norge :

https://www.kickstarter.com/projects/560468638/nintendo-nes-library-guide-and-review-book-of-750?ref=nav_search

• Upvote 1

Kyrremann    303

Bra initiativ Joantheman!

Og er ikke toll eller moms på bøker, men frakt kan det hende det blir.

Selv backer jeg for det meste brettspill, men venter på Pier Solar til Dreamcast som ble sendt denne høsten.

• Upvote 1

Joantheman    950

Heh, det tenkte jeg ikke på, nå ble den boken plutselig veldig aktuell :) hørte om den Dragons Lair filmen, er skeptisk men kan jo bli bra. Pier Solar hadde jeg alltid litt lyst på men har ikke noe å spille det på så ble aldri noe av, men alle som har spilt det har vært fornøyd av de jeg har hørt snakke om det. Mener det har kommet til pc også nå så kan jo hende jeg finner det på et gog salg en gang :)

Edited by Joantheman