Jump to content

Recommended Posts

Rattatata    120

Hei

Da har vi endelig løftet litt på sløret og annonsert at Brentalfloss kommer tilbake til Retrospillmessen 2016, dette pluss mange andre spennende ting vil bli annonsert i tiden fram til messen 14 og 15 mai.

Sjekk ut www.Retrospillmessen.no eller Retrospillmessen på facebook.

Link til Facebook arrangement : https://www.facebook.com/events/179345672424915/

Håper vi ses i Sandefjord 14 og 15 mai :D

• Upvote 7

Rattatata    120

https://www.facebook.com/retrospillmessen/videos/vb.858717414195507/1061636950570218/?type=2&theater

Vi letter mer på sløret og avslører noen fler VIP gjester til Retrospillmessen 2016.

Som lovet har vi ikke spart på noe, og vi har mange spennende avsløringer å komme med i tiden fremover. Vi ses på Retrospillmessen 2016 i mai! :D

Link til arrangementet : https://www.facebook.com/events/179345672424915/

• Upvote 1

maD_mAN1983    998

gleder meg masse selv, må bare prøve å spare så mye cash som mulig frem til Mai da, skal ihvertfall ha meg en Game Chasers t-skjorte ^^, dvd'ne har jeg alt fra før, men mangler Melvor sin signatur på den ene sesongen jeg har signert da, så får se om jeg får fikset det, er alt signer av Billy, Jay og Dodongo ^^,

DagV    196

Blir en veldig bra messe det her ! Har sett noen videoer av etterfesten med Brentalfloss i fjor go vet ikke om jeg skal glede meg eller være bekymret :)

• Upvote 1

vaako    134

Dette må jo jeg og få me meg, planen min blir å sette meg i bilen kl05:00 på Lørdagen å kjøre  :mario:  500km

Det som er greit etter det er slutt er at mandagen (16mai) er en helligdag så blir ikke noe stress me å komme seg heim til jobb på Mandag :thumbup:  Liker

• Upvote 2

maD_mAN1983    998

Dette må jo jeg og få me meg, planen min blir å sette meg i bilen kl05:00 på Lørdagen å kjøre  :mario:  500km

Det som er greit etter det er slutt er at mandagen (16mai) er en helligdag så blir ikke noe stress me å komme seg heim til jobb på Mandag :thumbup:  Liker

må opp i 5-6tiden selv :P slik for å komme frem til det åpner på morgenen, men er ikke mer enn 250-300km for meg å kjøre da :P

• Upvote 2

Yoshine    1506

600 km om jeg skulle kjørt, da tar jeg heller fly :) Fikk billige billetter da 500 kr tur/retur! Togbilletten fra Gardermoen er pinameg dyrere :P 

Dadaph    650

Jeg kom akkurat hjem etter en Oslo-tur. 500kr tur-retur. Er ikke så galt? Iblant får jeg billettene for 400 tur-retur. Trikset er å være tidlig ute for minipris-billettene. Bestiller man i siste liten er det svindyrt, ja.

Yoshine    1506

Fly er billig - billettene mine kom på 500 kr tur/retur. Men tog Gardermoen-Sandefjord tur/retur? 800 spenn takk!!