Jump to content
Sign in to follow this  
patrik

Informasjon om Super Power magasinet i Norge

Recommended Posts

patrik    8

Hei,

Er det noen som har noe særlig informasjon om dette magasinet som kom ut i 1993 og 1994? Har lest alle tråder og poster på forumet her om dette magasinet og det eneste konkrete jeg har funnet er http://www.retro1.no/forum/index.php?/topic/8421-club-nintendo-utgivelser/?p=128323hvor Retrosondre sier det kun var fire utgivelser på disse to årene.

Jeg har disse fire bladene, men det står i samtlige blader at det kommer 6 utgivelser ut hvert år (selv de som kom ut i 94) og de reklamerer med 8 magasiner rett hjem i postkassa hvis du abonnerer. What the...? :P

Uansett, setter pris på hjelp her. =)

Takk,

Patrik

Eneste jeg greier å finne er dem svenske utgivelsene så norske utgivelser er tydeligvis vanskelige å oppdrive..:/  

Kunne godt tenkt meg komplett samling av disse selv men har enda ikke sett noen til salgs:p

Dadaph    644

Det kom kun fire Super Powere. Etter det, ble Nintendo Magasinet gjort om til Power Player, som egentlig var Super Power i ny drakt. Samme bladet oversatt fra svensk.

Jeg har samtlige, både Super Power og Power Player.

Edited by Dadaph

patrik    8

Synd to av bladene mine er med små hull da, ellers hadde jeg hadde komplett Super Power samling. :P

Tusen takk Dadaph! =)

Diztar    723

Visste ikke om disse Super Power bladene. De skulle jeg gjerne ha likt å få tak i. Har jo alt av Nintendo Magasinet (med PP) og de fleste Power Player bladene (Tror jeg mangler 4-5 stk der)