Jump to content
Sign in to follow this  
Udyret

Ser etter et spesielt multi-spill-cart

Recommended Posts

Udyret    41

Hepp,

Jeg husker fra barndommen at en kompis hadde en kassett til SNES med flere spill på, 8 helt spesifikt. Jeg har prøvd å flere år å søke det opp (og for å finne ut om det var et faktisk utgitt spill eller om det var et fakespill som han hadde fiksa fra Polen eller noe).

Disse spillene er de jeg kan huske som var på:

Følgende Gundam spill:

Smash T.V

Top Gear (vet ikke om det var 1 eller 2)

Jeg begynner å nærme meg konklusjonen at dette ikke er så veldig europeisk som jeg vil tro (i og med at Gundam spillet aldri ble sluppet utenfor Japan), men jeg husker at denne kassetten funka på våre norske konsoller, så jeg ville ikke helt si at det var japansk heller.

Spør fordi jeg skulle gjerne forsøkt å skaffe det igjen, primært for egen personlige nostalgitrip. Kompisen min vet ikke hvor kassetten er fra heller, og vet ikke hvor den finnes nå lenger :(

Udyret    41

Ah, kjett. Hadde håpa det var noen som satt på den et sted i verden. Tull å ønske seg bootleg carts, men jeg husker det som favorittkassetten vår når vi var små, fordi man kunne spille flerspiller på mange av spillene den holdt :)

nintendo8bit    175

Tror jeg selv har to eksemplarer av denne :) Vet ikke om det er helt like, men de ligner veldig på det bilde som er postet over her (jeg vet ikke hvor de er akkurat nå, så jeg får ikke sjekket). Jeg tror forøvrig at disse kassettene følgte med til SNES-clones (altså piratkopierte SNES maskiner, eller uoffisielle maskiner som spiller SNES spill). Jeg kjøpte en større pakke med noe greier fra en her i Norge for mange år siden, og da følgte det med en SNES-clone. Mener at de spillene jeg har også kommer fra denne pakken.

Edited by nintendo8bit